4016-6461-ico-wu.jpg

Klucz do twojej siły

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne substancje odżywcze, których działalność polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Długotrwałe lub częste głodówki lub zupełne
cialis w zelu
usunięcie wszelkiego typu tłuszczów z diety, mimo niskiej albo prawidłowej masy ciała też może negatywnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co dobre dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. W następstwie tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – transfer krwi. Ponieważ erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeśli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, tania viagra
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w różnej postaci zostaw na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają dużo błonnika, który pozytywnie wpływa na obniżenie ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.

4137-2439-ico-wu.jpg

Proste? To do pracy, a raczej do łóżka!

Apetyt seksualny zależy głównie od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do wykonania zbliżenia, gwarantuje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla kobiet!), cenieni przez partnerkę a sama działalność seksualna jest identyczna z naszymi upodobaniami, prawdopodobnie nic nie stanie na przeszkodzie żeby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednak instynkt seksualny, choć jest kwestią ducha, uzależniony jest także od możliwości ciała. levitra
Dlatego poza zadbaniem o odpowiednią oprawę zbliżenia, wskazane jest 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swoje ciało, aby sprostało zadaniom, które pragniemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa dieta oraz wyrzeczenie się używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy albo piwa działa bardzo negatywnie na możliwości erekcji, nie istnieje także coś takiego jak bezpieczna liczba wypalanych papierosów – każda liczba obniża sprawność seksualną!).

Oprócz wypisanych w artykule sposobów, każdy z nas mógłby dopisać kilka własnych, które sprawiają, iż apetyt seksualny wzrasta. Czy jest to nasz ukochany typ wypoczynku, masaż, gorąca kąpiel: próbowanie smacznego i wymyślnego dania; miło i sielankowo albo czynnie oraz ekscytująco spędzony dzień, oczekiwanie na realizację fantazji erotycznej ustalonej wcześniej z partnerką… Bez znaczenia jaki mamy sposób na zrelaksowanie się oraz bycie tu i teraz z partnerem/partnerką, ważne aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj viagra cena

1940-8221-ico-wu.jpg

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój łóżkowy potencjał, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 sposobami ćwiczeń, które najszybciej udoskonalą twoje łóżkowe igraszki!
Dźwiganie ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy chcą poprawić jakość swojego seksu. Ten rodzaj ćwiczeń stymuluje produkcję testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu podnosi się, gdy wykonujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. tania viagra

Żeby polepszyć jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – wiele z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i ułatwiają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj tadalis