4016-6461-ico-wu.jpg

Klucz do twojej siły

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne substancje odżywcze, których działalność polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Długotrwałe lub częste głodówki lub zupełne
cialis w zelu
usunięcie wszelkiego typu tłuszczów z diety, mimo niskiej albo prawidłowej masy ciała też może negatywnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co dobre dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. W następstwie tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – transfer krwi. Ponieważ erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeśli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, tania viagra
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w różnej postaci zostaw na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają dużo błonnika, który pozytywnie wpływa na obniżenie ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.