1940-8221-ico-wu.jpg

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój łóżkowy potencjał, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 sposobami ćwiczeń, które najszybciej udoskonalą twoje łóżkowe igraszki!
Dźwiganie ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy chcą poprawić jakość swojego seksu. Ten rodzaj ćwiczeń stymuluje produkcję testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu podnosi się, gdy wykonujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. tania viagra

Żeby polepszyć jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – wiele z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i ułatwiają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj tadalis